Skoldagen

Skolan idag skulle ha bestått av kemi, kemi, kemi, lunch, håltimme, finska, finska och finska. Men det blev typ håltimme, håltimme, kemi, lunch, håltimme, finska, finska och finska istället. Så vad tänker man? Jo, skulle jag vetat att vi skulle vart med den där jävla frisörslinjen med alla timmarna så skulle jag inte ens kommit till skolan de två första lektionerna. Liksom det stod inte ens på lärarens schema att vår linje skulle va med dem O_o
Det var ju helt jävla fel alltså. Man blev ju förståss sur på det. Men orka tänka på det. Hoppas dock på att vi får kockkläderna i morgon.
Annars ha en riktigt trevlig kväll alla! :)

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0