Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan har varit rätt fullspäckad tycker jag! :)

Måndag - Matlagningsprov, blev helt totally nice mat! :)
Tisdag - Städa i skolan, totally jobbigt! Alltså köket så städade vi.
Onsdag - Städa igen men och sånt. Slutade skolan! ^^
Torsdag - Typ chill, göra mat, sen inget mer :)
Fredag - Julafton! äta massa god julmat! :)
Lördag - Chilla, sova och sånt.
Söndag - Mormor för att äta julmat, titta top model sista avsnittet och umgås med min mosters hund! :)


Detta var min vecka ;)


xoxo

Kommentarer
Postat av: f;)

Älskar också att laga mat, speciellt italienskt mums !

Besök gärna min blogg och kommentera :)

2010-12-27 @ 20:39:49
URL: http://gotitlike.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0