Dag 7 - Min bästa vän

Dag 7 - Min bästa vän

Ärligt talat har jag ingenaning om jag har så många bästa vänner men några kan jag räkna upp! :)
Sanna - Du är den mest enastående tjejen jag träffat via internet. Du står för det du säger och tar inte skit från folk, jag blir inspirerad av dig! :) Älskar dig gumman ♥
Marianne - En av de få vänner som faktiskt finns här för mig oavsett vad, vi borde träffas i januari nångång? Har fullt upp nu just :( Men kom ihåg, du är värdefull och har funnits här sen vi var jättesmå! :D ♥
Henrik - Eller rättare sagt Bestis e en av de fantastiska personerna som man kan prata med :) Vi har alltid vår udda humor kombinerat med udda skrivande, men du förstår att du betyder mycket :) ♥
Kristina - En nyfunnen vän från början av kockyrket, vi har rätt så samma humor och vi umgås rätt mycket under veckorna. Kom ihåg att du betyder ♥
Madde - Ja vad kan jag säga? Vi träffades på det där lägret under sommaren 2008 om jag minns rätt, vi bodde grannar i våra tält med Marianne och andra Emma :p Du betyder ♥

Har säkert glömt nån? Men påminn mig isåfall :D


xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha vi är sjuka du och jag ibland och jag hoppas verkligen ni kommer till Sverige i sommar så vi kan ses :D

Our music is the best in the world <3

Love you<3

2010-12-20 @ 20:56:19
URL: http://mywaytochanges.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0