Oj då :D

Hej alla!
Konstaterade just att det är jätte längesen jag uppdaterade :o Måste verkligen skärpa mig! :)

Aja, idag på kökslektionerna så gjorde jag rödvinspäron. Helt gott! :) Fick faktiskt beröm av läraren. Sen då efter skolan slutat och vi ska gå och handla. Gissa vem som låser ut sig? Jo jag! Herregud, det är faktiskt tredje gången jag gjorde det nu! I morgon får jag åka hem igen ;) Snacka om att va nödvändigt att komma hit måndagkväll, sen åka hem igen på onsdag. Haha :D

Men ska börja gå och göra mat. Bloggar mer senare för hoppningsvis! :)


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0