Dagens händelser

Idag har det inte hänt så jättemycket, haft modersmål, kemiprov, håltimme och samhällslära.
På modersmål fick vi se våra uppsatser vi skrev förra veckan. Bl.a. Mina läs- och skriverfarenheter och Fula ord :) Fick 3 i läs- och skriverfarenheter och 2 i fula ord. Själv tycker jag att de blev riktigt bra ändå för att va modersmål ;D
Idag händer det väl inte så myckiet, ska ta det lugnt och försöka hålla mig frisk. Är smått förkyld och ena kompisen var rätt så förkyld. Krya på dig!
Men jag uppdaterar mer senare! Ha det bra ;D


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0