Dagens

Dagens humör: Trött
Dagens borde: Har nu inte varit nåt, förutom att packa
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Underkläder, mjukisbyxor och t-shirt
Dagens planer: Inget nu just ^^
Dagens materiella vill ha: Gråa mjukisbyxor! >.< Och mobilt bredband
Dagens längtan: Att få gå och sova snart
Dagens fundering: Varför man ska bli förkyld
Dagens beroende: Hm, att blogga nästan.
Dagens tråkigaste: Typ, inget egentligen
Dagens personer: Robin och en till ^^
Dagens roliga: Typ Robin och han den andre ;>
Dagens låt: Åh, många, men ska jag säga EN så tar vi Love The Way You Lie - Eminem ^^





xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0