Mobboffret som yngre

Måste berätta här nu så läs om ni orkar.
Jag var mobboffret i lågstadiet, alltid. Jag hade inga kompisar och var mest ensam och det var rätt så jobbigt. Alla tjejer vari ett gäng och killarna var i fler om jag minns rätt?
Men som sagt. Under en årkurs så höll en kille på med bara för att jag rörde i nåt så sa han "Emma smet" och det var ju förståss sårande. Jag vet inte om det beror på att jag har dysmeli eller inte. Men sen så tog rektorn upp det inom klassen. Och det blev bättre.
Men att jag blev mobbad kommer ju jag aldrig glömma eftersom jag blivit mobbad under en längre tid. :/


Med det här vill jag säga:
Mobbning löser absolut inget, jag har erfarenhet av det.



xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0