Tacoköttbullar

Hej alla!
Ni måste testa att göra en sak med köttfärs: TACOKÖTTBULLAR ♥ Jag är typ förälskad i dem eller nåt ;D Haha, jag måste säga att det måste göras om ^^
Annars så gör jag inte mycket, ska väl snart gå och lägga mig eftersom jag ska upp i tid, baka pizza, äta pizza och sen åka till en kompis jag inte träffat sen i augusti :o Vi kommer ha otroligt kul det vet jag redan ;D

Föresten! Igår såg jag en i kundbetjäningen i en affär som har dysmeli som jag har :o Helt otroligt att jag såg det där jag är inne ibland. Alltså gigantti då. Men har inget mer att säga nu. Är dock ledsen för den usla uppdaterningen :) Ha det! ;D


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0