Trött, hängt upp kockrockarna

Godkväll eller kanske godafton mina kära bloggläsare!

Klockan är rätt mycket, men mamma tvättade mina kockrockar och jag skulle hänga upp dem. Några fläckar är kvar så jag ska lägga dem i blöt i morrn så fläckarna kanske försvinner! Börjar bli jobbigt då fläckarna inte åker bort fast man försöker få bort dem. Tror inte jag ska blogga så mycket mer eftersom jag sitter här med ögon som håller på att bli suddiga av att jag läser. Men jag hör av mig mera imorgon/idag! Gonatt på er!


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0