Trött och lite slö

Hej alla!
Ursäktar för den dåliga uppdaterningen igen. Idag har jag varit i Fyrklövern tillsammans med 6 andra från min klass och 3 stycken från 2an. Idag har jag bakat bröd med oliver, vitlök, olivolja och fingersalt var det nu ovan på iallafall. Sen så gjorde vi salladsbordet. Men det var ju inget färdig gjort att bara ta och plocka fram för servering. Utan morötterna var slut, ruccola salladen var slut ja, största delen var slut :s Här kommer jag med dysmeli, greppar tag i en skalare och 10 morötter (En åt gången förstås!) och börjar skala dem i full fart. Sen tar min klasskompis och river dem, det var full show där. Men sen lugnade det nog ner sig förstås.

Har nog inget mer att säga nu. Hoppas jag! ^^ Haha, ha det bra och om ni vill se mer inlägg så får ni titta lite på bloggen.fi/dysmeli


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0