Beautiful blogger

Jag har fått en award av Emma!


Med detta award så följer vissa förpliktelser:
♦ kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
♦ tacka och länka till den som nominerade dig
♦ nominera sju andra bloggare och länka till dem
♦ berätta sju intressanta saker om dig själv

  1. Jag älskar att göra mat och baka
  2. Jag älskar att lyssna på musik och det blir många timmar tillsammans på en vecka
  3. Jag gillar inte att välja ut saker för då får jag beslutsångest efter en tid.
  4. Jag fotograferar mycket och redigerar dem
  5. Jag brukar oftast vara riktigt crazy med mina vänner
  6. Jag älskar min pojkvän otroligt mycket för att han älskar mig för den jag är
  7. Jag har svårt att lära mig saker direkt utan måste göra det praktiskt typ.

Jag nominerar:
Sanna
Evah
Amanda
Matilda
Filibabba

Räcker med dessa. :) Kom inte på några fler heller så! :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Evah

Du är en av mina "vinnare" till Beautiful blogger award från min blogg! :) Grattis :)

2010-09-04 @ 15:20:14
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0