Bloggar topplista

Igår var jag duktig och lade till bloggen på bloggartopplista. Hoppas det kommer fler besökare nu! :) Haha, säkert ;)
Annars sitter jag nu vid internatet och har tråkigt. Har sovmorgon i morrn så ^^ Skönt :D
Ny period vilket betyder nytt schema, måndag till onsdag är vi i köket som vanligt. Sen har vi samma lektioner som förr men vissa av dem har bytt dag eller tid eller minskat med en lektion ;) Har även fått ett nytt ämne i vårt schema som vi har 5 lektioner i veckan.
Annars ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Lyssna på musik och sånt. Haha :) Vet inte vad jag ska skriva nu. Hoppas ni inte blev uttråkade kära bloggläsare!


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0