Headern klar


Klicka på bilden för att få den större ;)

Har orkat fixa mig en header nu. Den får duga.
Kände mig dock lite dum som skulle ha dit den så satt jag på kodmall istället för stilmall. Men fixat.
Sen bloggvärdet + vistors från olika länder är tyvärr inget jag kan göra åt nu. Ska titta närmare på det sen. :)

Ska snart ta med mig laptopen och gå till vardagsrummet och se på tv + dippa grönsaker.

På tisdag ska jag även och servera på föräldramötet tillsammans med min klass. Ska bli kul och hoppas vi inte misslyckas! :) Men det gör vi ju såklart inte. Jag tror bestämt att det kommer gå ganska bra ;) Haha! :) Vet inte om jag har mer att säga för stunden.


xoxo

Kommentarer
Postat av: E M M A

Sv:Tack! det betyder jättemycket!:D

2010-09-25 @ 20:41:49
URL: http://allbyemma.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0