Hemma igen (Sen ca 6h tillbaks)

Godkväll alla bloggläsare!

Har nu varit hemma i ca 6h och inte gjort mycket, vart in till stan med pappa och köpt en Baseball jacka från GinaTricot i grå färg. Ville ha svart eller mörkblå. Svart fanns inte och mörkblå fanns ingen lämplig storlek. Men jag är rätt nöjd med min gråa ändå! :) Haha.
På söndag blir det tillbaks till internatet, sen hem igen på måndagskvällen för jag ska till den älskade tandläkaren typ. Usch jag hatar tandläkare :( Iallafall så tror jag inte det är så mycket mer speciellt att säga. Ha det bra alla bloggläsare!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Nattiz

Hej! Jag googlade uppordet dysmeli iochmed att min son har det, ville se om det fanns bloggare som hade det eller skrev om det och då dök denna blogg upp :) Det jag inte förstår är om du har dysmeli eller om du skriver om det?



Tacksam för svar!



Ha en trevlig helg :)

2010-09-11 @ 15:31:15
URL: http://nattizll.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0