Regn regn och åter igen regn

God morgon alla läsare!
Idag när man vaknar så gissa vad det gör. Jo det regnar. Jag börjar bli så trött på regnet >.< Kom igen, regna i två dar, det lär ju bli översvämmning snart känns det som >.<
Anyway, idag så ska jag väl försöka sticka in till stan med mamma & systern, jag ska iallafall ha mig nå sånt där att ha mellan papperna i mappen, får ju ett till ämne denna period som kommer. Samhällslära >.<
Aja, bloggar mer senare!


xoxo

Ps. Jag ska lägga in bloggen på nån blogglista så vi får fler läsare som ger mig inspiriation till att blogga. Ds.

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0