Segt internet

Hallå alla läsare!

Idag har det inte vart så jättemycket, i skolan har vi fixat en grönsaksutställning till skolans kök, sen har vi smakat olika ostar. Vi gjorde ingen mat idag och inte i morgon heller. Vi har otroligt mycket att göra även i morgon, smörgåsar till föräldramötet, producera en massa olika grönsaker och sånt. Idag har vi även varit i datasalen och gjort ett kompendie där vi är indelade i 3 olika grupper, jag var med en av mina kompisar och en av killarna i klassen. Vi gör ett kompendie om fisk och skaldjur inom hela vår klass. Och vår grupp har torsk, röding och hummer.

Föresten, jag kan inte ladda upp bilder p.g.a. att min det är min brors laptop jag använder på internatet! Lovar att ladda upp bilder mer under helgerna om jag hinner!



Är fortfarande lika stol
t över detta "pris" av Emma! :)


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0