Svar på tal till Emma

EmmA ([email protected]) om Mina funderingar med dysmeli:
Haha jag slapp också hänga i typ ringar på idrotten :D Min läkare hade sagt när jag var liten att jag skulle nog inte kunna cykla. Skulle vara svårt att hålla i styret. Men det går bara fint. Jag tävlar till och med i luftgevärsskytte, på samma vilkor som alla andra.

Visst kommer det dagar då man önskade att man hade en "vanlig" hand, men sen tänker man "Nä, det hade inte varit jag."




Cykla är inget problem för mig :) Och jag har lite luftgevärsskytte som fritidsintresse på sommarn ^^ Och ja, jag håller med om att jag önskar att man har en vanlig hand, men ännu där till så tänker på det igen så är det ju "nej det skulle inte vara jag". Unika är vi ju ;)


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0