Baka bullar

Godmorgon kära bloggläsare!

Vaknade för en halvtimme sen men kände för att uppdatera först nu :o Aja, idag ska jag baka bullar. Mumsigt eller hur? ^^ Hembakade bullar är bäst ♥
Senare idag så blir det väl mera uppdaterningar och jag kanske ska börja videoblogga om jag har ork, tid och lust. Jag är inte så säker ännu på det. Fast ni kommer väl inte fatta något då. Tyvärr så kommer mina engelsk språkiga läsare inte förstå nånting eftersom jag antaligen kommer videoblogga på svenska.

Men jag lovar, jag uppdaterar senare idag.


xoxo

Ps. Bloggsvarstävlingen avslutas i morgon 23.55 för att delta klicka här Ds.

Kommentarer
Postat av: josephine- tävling på bloggen!

slappa tror jag

2011-02-05 @ 11:13:22
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Sannie

ååh, bullar! :C

2011-02-05 @ 11:14:41
URL: http://sannie.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0