Söndag förmiddag

Hej alla bloggläsare ;)

Har nyss ätit frukost och ska planera dagen lite.
Det som jag ska försöka ta mig an att göra är en ny bloggdesgin faktiskt. Behövs en ny faktiskt.
Men jag ska försöka skaffa lite bilder innan jag gör den nya desginen. Ganska bra idé eller hur? :)

Fast jag lyssnar på SoundicRadio nu just. Helt chill radio då man har sina favoritradiopratare (a)
Vet inte om han läser bloggen, men han ska iallafall få veta att han är min favoritradiopratare där :p


Men ja, orkar inte blogga mer nu. Hörs senare!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mys, har ändrat lite i min blogg nu :D Länkat till dig också :D

2011-02-13 @ 18:25:46
URL: http://cottonfields.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack ;D

2011-02-13 @ 21:55:17
URL: http://cottonfields.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0