Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Det som får mig att må bättre är att jag sitter för mig själv, lyssnar på musik som jag älskar och verkligen ignorerar ALLT runt omkring mig så mår jag mycket bättre.
Annat som kan få mig att må bra är ju att jag pratar ut med nån, det behövs alltid för mig.



Nu till nåt helt annat.
Jag föll idag neråt i trappan. Jag fick ont i benen och i högra armen. Skönt. Och det var dessutom där ute så det var ännu skönare... Dessutom kommer det nån kille som stirrar på en i 5 till 10 sekunder på mig. Och sen går sin väg! Man blir faktiskt arg. >.<


Sen Grattis Nilla på din 17-årsdag ;) Ett år kvar till krogen! :D


xoxo

Kommentarer
Postat av: Evah

SV: Tack :)

2011-01-20 @ 20:27:49
URL: http://evaaaah.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i dagens blogg :D

2011-01-20 @ 21:08:27
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0