Dag 27 - Min favoritplats

En sen update men ni får leva med det!

Min favoritplats, svårt val så jag räknar upp alla.

Praktikplatsen - Ärligt talat, jag trivs, jag VET att jag vill jobba med kockyrket inom storkök verkar det helt grymt att göra det ;)
Mitt rum - Jag stortrivs i mitt rum, jag hör hemma här. Jag har ett eget ställe att sitta vid och ta det lugnt.
Internatsrummet - Jag trivs där faktiskt, fast det kan va tråkigt. Men jag slipper en jobbig syster i alla fall. Hon är ju 6 år yngre än mig så :)
Köket - Jag trivs rent allmänt i köket och det är nåt jag gillar att göra. Jobba med mat. Jag älskar nästan all mat. Det är så gott att äta något man gjort själv :)


Några favoritplatser ;)
Tre dagar kvar av listan :o

xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0