Svar på tal till Linda



Extra jobbigt är väl att ta och försöka hälla t.ex. vatten från vanliga potatisar, det är ganska jobbigt :/ Med tanke på hur tungt det är med vatten + potatis = en tyngd för mig och det är rätt svårt att greppa taget om locket och kastrullhandtaget. Nu nästa vecka hamnar jag i serveringen med en kompis i skolans övninsgresturang. Så det låter jobbigt nu just i alla fall, vi se hur det blir sen :)

Extra enkelt, det var en knepig fråga. Men ja, ta ut plåtar ur ugn, vanliga plåtar vill säga, jag har lärt mig med tiden hur jag ska ta ut plåtar ur ugn, med en hand, det går faktiskt efter övning och det är riktigt enkelt. Jag kan ju även svetsa, jag gjorde det i högstadiet, det var extra enkelt, Fast det är 3 år sen jag svetsade. Haha.

Men som sagt, många frågor och det är jättekul att få svara på dem! :D Fråga mer om det behövs ;)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Linda

Att hälla bort vattnet från potatis förstår jag att du tkr är jobbigt. det kan till och med jag tycka är lite krångligt och tungt.

men hur bemöter omgivningen ditt handikapp? eller du kanske förstår vad jag menar?

Det finns väl ett läger för folk med dysmeli? De där "svenska dysmeliföreningen"? har du vart på något sånt? och om du har, hur var det där och vad gör man? :)

tacksam för svar =) / linda

2011-03-24 @ 13:09:45

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0