Kockutbildningen

Jag ska ju börja på kock-linjen i höst. Och jag kanske får några komplicationer men det löser jag enkelt ändå. Jag måste bara få lista ut ur jag ska ta ut bl.a. saker ur ugnen, hur jag ska kunna servera folk som vi då lär oss. Men jag kommer lära mig, det är bara mitt sätt som gäller.
Jag älskar att laga mat och sånt. Det är otroligt kul att lära sig nya maträtter osv. Vi får även åka utomlands på praktik också vilket ska bli riktigt spännande :)
Dysmelin kanske ställer till med problem men vem bryr sig? Vi har inga större problem än att vi ska göra det på vårt egna sätt. Det går inte på alla andras sätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

upplever du att du blir behandlad annorlunda pga att du har dysmeli?

kan du köra moped fast du har dysmeli?



lycka till i framtiden ! :)

2010-07-12 @ 14:16:10
Postat av: anonymous

Jag älskar också att laga mat!

2010-07-14 @ 22:41:06
Postat av: maria Stoor

Helt rätt!! Klart du ska gå kock utbildningen om du tycker om att laga mat...det där kommer du att fixa=) Kram

2010-07-18 @ 10:07:13
Postat av: Catoselina

Great idea make it site. Thank you.

2012-01-09 @ 12:38:45
URL: http://catoselina.bloglyric.com

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0