Omformaterad dator

Hej alla bloggläsare!

Har idag varit i skolan i skolans restaurang och hjälpt till i vid salladsbordet. Har gjort det hela veckan. Sen så städade jag rummet på internatet, sen åkte jag till mormor och hälsade på. Sen åkte vi hem och gjorde inte så jättemycket. Nu just är min moster här och har formarterat om datorn från Vista till Windows 7. Har inte så jättemycket mer att säga förutom att jag ska göra en video Vista VS XP och Win7. Tänker inte avslöja så mycket mer ;)


Ha det bäst! :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Tomi6

I kinda like it. Thanks!

2011-06-08 @ 07:54:40
URL: http://tomi6.blog16.com

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0