Packa pappas kappsäck

Jag måste packa. Men jag vill inte och orkar inte. Gaah, orkar inte för jobbigt >.< Borde skaffa mig en slav som packar mina saker åt mig. Liksom jag pallar inte packa själv idag.
Annars vad händer idag för er då? Plugga, städa, packa eller nåt annat?
Jag var igår och skaffade basebakll mjuisbyxor igår. Dom e riktigt härliga. Dock fanns inte storleken jag ville ha, utan jag tog mörkblå med rätt storlek. Jag ville ha gråa men ja, får försöka söka vidare om de kommer mer. Annars ska jag ha nån att köpa åt mig ;)
Ska äta! Ha det bra!


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0