Svar på fråga

Nattiz   (********) om Hemma igen (Sen ca 6h tillbaks):

Hej! Jag googlade uppordet dysmeli iochmed att min son har det, ville se om det fanns bloggare som hade det eller skrev om det och då dök denna blogg upp :) Det jag inte förstår är om du har dysmeli eller om du skriver om det?

Tacksam för svar!

Ha en trevlig helg :)



Jag har själv dysmeli. Hand dysmeli! :) Jag hittade på facebook en grupp om dysmeli där jag diskuterade om att starta en blogg men var inte säker. Fast jag tänkte sen att startar jag en blogg om dysmeli, innehållande med min utbildning så kommer folk öppna ögonen för oss att vi inte är "sämre" än dem.
En av mina kompisar är riktigt fasincerad över hur jag kan skriva så snabbt. :)


Tack för frågan Nattiz! ^^


xoxo

Kommentarer
Postat av: Nattiz

Tack för svaret:)!



Som sagt, min son har ju också dysmeli, du såg säkert bilden på hans hand när du svarade och kommenterade min blogg :) Min son klarar ju av de mesta, dysmelin är inget större hinder i hans liv! Det är inte så många som reagear så mycket när dom ser att han har 2 fingrar men det finns ju dom som tycker synd om honom vilket retar gallfeber på mig förjag tycker inte synd om honom så varför skulle dom?! Jag har inte gått på nå läger och så än men jag har alltid undrat hur det kommer att vara för honom som tonåring! Är det mycket elakheter osv....



Jag är glad att jag hittade hit iallafall!



2010-09-12 @ 11:55:02
URL: http://nattizll.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0