Torsdag, städdag :(

Idag är det städdag på internatet. Usch fy säger jag bara.
Förlåt för att jag inte orkat blogga heller men irl går före som sagt! :)

Tisdags: Köket som vanligt. Sen på kvällen så var jag och mina tre kompisar ner och spelade på Guitar Hero, Singstar & Need for speed. Vi var väl där i över 2 timmar iallafall och vi hade jättekul kan jag säga! :D Sen gick vi nu upp till rummen igen och jag gjorde inte så mkt ^^

Onsdag: Var i skolan köket som vanligt igen :P Aja, efter skolan så lagade jag mat, åt, fixade mig in för Wasa by night med mina vänner och vi gick iväg. Vi hade faktiskt ganska så kul fast det var jobbigt att gå ^^ Haha :) Men ja, vi stannade för å köpa pizza som vi tog med till internatet. En familjepizza. ^^ Gott gott fast det var tropicana som har ananas som jag inte är så förtjust i :p Men en av kompisarna hade sockerfyllan så hon hoppade och hade sig.


Idag har det inte varit så mycket speciellt ännu, ska iväg och köpa lite smått som jag ska ha för ikväll. Ska färga håret på en av kompisarna, och ha filmkväll och så ska vi se vad som blir över av kvällen ;) Haha. Långt inlägg för första gången på länge! :D


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0