Feedjit Live

Feedjit Live visar varifrån dina besökare kommer, helt otroligt att se var alla besökare kommer ifrån.

Jag kollade nyss var alla mina besökare kommer ifrån och var de hittar mig. De har hittat till mig via blogg.se, Evaaaahs.se, kamrat.com, google, facebook, Kenzas där de verkar va någon som tittat på kommentarnera och hittat hit, Annuli.blogg.se, via en annan tjej med samma sjukdom. Känns nästan fint att va en blogg som blir lite besökt då och då fast man knappt uppdaterar.
Har nu varit hemma idag på grund av att jag känt av illamående och lite feberkänsla men ingen feber ändå.
Så de blir skola i morgon då antar jag, yey... Eller så inte, haha.

Bloggar kanske mer sen. Hörs!



Vacker hund ♥

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0