Dag 1 - Presentera mig

Jaha, då börjar min 30 dagars uppdaterning. Here we go! :)

Jag heter då Emma och är 16 år som studerar till kock inne i Vasa, jag har ett förhållande med en fin kille ^^ Jag fyller år den 1 juni. I min ungdom så hade jag svårt att bestämma mig för vad jag ville bli. Först var det frisör, sen var det konstnär och då bestämde jag mig för kock. Jag har två syskon och mina föräldrar, berättar mer om dem i två andra inlägg med dessa 30 dagar.
Jag har tre katter och jag tror de kommer i ett annat inlägg med desssa 30 dagar eller? Men ja, om inte så skriver jag om dem i ett 31 inlägg om jag så vill! :p Jag lever även med sjukdomen dysmeli som ni alla borde veta av redan ;) Finns inget mer att säga om mig. Vill ni veta mer så får ni fråga :)


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0