Mina framtidsplaner med dysmeli

Mina framtidsplaner med dysmeli är rätt oklara ännu. Jag ska iallafall studera till kock, jag anser att jag kan göra exakt samma sak som vad alla andra kan men på ett eget sätt. Det är nåt som ni som inte har dysmeli borde förstå.
Det känns som om att ni ner värderar oss för att vi har en typ av missbildning som ni inte har. Enligt vad jag läst på internet så i Sverige så födds ca 60-tal barn om året med dysmeli.
Ví med dysmeli är samma personer som ni fast vi ser annorlunda ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du inte kunna berätta lite om hur du själv upplever vardagen och om tex. din dysmeli försvårar/förhindrar dig från att göra vissa grejer, och om hur andra reagerar på det ? :)

2010-07-11 @ 20:04:50

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0