Svar på fråga

Anonym om Kockutbildningen:
upplever du att du blir behandlad annorlunda pga att du har dysmeli?
kan du köra moped fast du har dysmeli?

lycka till i framtiden ! :)


Jag har inte tagit mopedkortet. Har funderat på det men jag har inte kommit som så långt än. Och jag har inte faktiskt testat köra moped med dysmelin.
Jag upplever att folk behandlar mig lite annorlunda. Min huslig ekonmis-/hemkunskapslärare så var imponerad av att jag jobbar så bra i köket.
Och tack ^^
Fortsätt fråga så kan jag svara! :) Det blir roligare med frågor om dysmeli :) Och sen, jag ska försöka få lite bilder av min dysmeli senare. Ska dessutom få bilder av några norrmän som ska fixa bilder till mig av annan sorts dysmeli än vad jag har. :)

Kommentarer
Postat av: anonymous

När du säger att folk behandlar dej annorlunda, menar du då på ett sämre eller bättre sätt? Hoppas du förstår min krångliga formulering ;)

2010-07-14 @ 22:45:07
Postat av: Leifmarlin

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 13:21:51
URL: http://leifmarlin.blogetty.com

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0