Svar på tal till Anonym

anonym om Låg uppdaterning:
hej hej
ett medelande frän alla läsare :D
snälla lägg in nya bilder på din blogg :P
då blir din blogg mycket bättre :)
men nog för att den är bra nu med men den skulle bli intressantare :D


Svar: Skulle jättegärna göra det. Men ge mig tips på vad det ska va för bilder så kan jag skaffa. Funderar på att ha en typ av vecka där Ni läsare bestämmer vad jag ska fotografera under en veckas tid :) Vad tycker du om den idén? :)


Kyssar och kramar ^^

Kommentarer
Postat av: anonym

heij :D



jag tycker de skulle va bra om du skulle ha ett tema per veckla :D

2011-02-07 @ 16:46:02

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0