Dag 22 - Det här upprör mig

Jag ska lista saker som upprör mig och berätta vrf :)
  • Folk som dömmer en för utseendet!
  • Krig, hat osv
  • Lögnare
  • Såna som stjäl saker av en
Osv


  1. Med första menar jag att folk dömmer alla efter hur dom ser ut t.ex. Han verkar va en stooor idiot. Men i själva verket han kanske inte är det?
  2. Ni vet dessa krig som är i nutiden? Dom e för jobbiga :/
  3. Lögnare, ja ni ska inte ljuga för det slutar bara illa för er. Jag har träffat på flertal folk som ljugit för mig.
  4. Folk som stjäl ens saker. Min syster blev utan sina skor, jag blir av med pengar som JAG inte ens rört?! Fattar ni? :s Jag är helt totally störd på det :s
Detta är saker som upprör mig.

xoxo

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: hej :) japp det gjorde jag han var på mitt jobb

2011-01-16 @ 23:40:28
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: EmmA

Poäng till dig! :D

2011-01-17 @ 16:51:05
URL: http://emmaswindow.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0