Dag 25 - En första

Antar att här på dag 25 ska jag göra en första nånting.

Jag kan berätta om den första gången jag berättade ut över internet till mina chattvänner om min sjukdom.
Det var den 15 maj 2009.
Jag gick ut med det på bilddagboken att jag har en sjukdom som heter dysmeli, där jag då saknar mina fingrar. Frågade alla om de såg annorlunda på mig bara för det. Jag fick dessa svar: "Nej, du är fortfarande samma person", "Jag blev smått ledsen i ögat när du berättade det tidigare" osv.
Jag har utvecklats sen jag berättade det. Ett år senare så startade jag en blogg om min sjukdom. Denna som jag nu driver. Hittade sen flera som har dysmeli via facebook och jag läser ju en tjejs blogg med dysmeli, ni vet Emma?
Jag kommer givetsvis fortsätta blogga om min sjukdom, min vardag osv :)


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0