What goes around...

Random rubrik. Nåja!

Idag är de en till skoldag av att göra sallad och bakad potatis, haha. Är där med min ena kompis Prillan som vi alla kallar henne.
Det är dessutom städdag @ internatet och sen får vi se vad som händer. Kanske man ska fortsätta glo på Simpsons säsongerna jag laddat ner. Eller söka efter mina usb minnen jag inte minns var jag lagt. De äldsta jag har är där hemma hoppas jag. Det jag hade före de nya är antingen hemma eller på internatet. De nyaste ligger här på internatet med mig i alla fall då jag använde de igår.

Drömde en helt sjuk dröm om att jag var ute och körde bil utan körkort då... Gick ju bra till stället jag var men inte vet jag hur drömmen slutade, haha. Jättekonstig dröm eller hur?

Har nu inte så mycket mer att säga nu på morgonkvisten än att jag önskar alla mina läsare en bra dag :)

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0