Gamla goda tider

Eller hur var det?

Jag minns för ett år sen så uppdaterade jag jättemycket, nu uppdaterar jag knappt.
Jag sitter och funderar hur jag kan blogga så lite. Men ibland är inspirationen bara borta :o
Men jag hoppas på att de blir mer inspiration under höstlovet. Fast på torsdag ska jag kanske till Karleby på shopping och sen äta vid Pedrina, jättegod mat för dom som älskar mexikanskt! :) Sist jag var där är över 1½ år sen, så börjar bli dags igen.
Men jag ska snart gå och sova tror jag. Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0