April, vart är våren?

Jani, jag undrar verkligen var våren är. I fjol vid den här tiden var ju våren här och allt. Nåja, vi kan ju hoppas den kommer snart.

Hur som helst, vi har haft en ganska seg vecka, men helt ok ändå. I morgon är de äntligen fredag, å sista dagen i övningsköket för detta läseår. Woho!
Jag har dessutom börjat i bilskolan, har 3 teorilektioner kvar, skönt det iaf. Men jag har inte börjat övningsköra ännu. Vilket jag ska börja så småning om med.
Har inte så mycket mer att säga nu, men jag uppdaterar i morgon förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: Meps

oj va ja ska tjuvåk me dej >:D

2012-04-18 @ 20:44:20
URL: http://happiface.webblogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0