Bara för att jag måste uppdatera

Min mycket goda vän, Micha tyckte att jag inte ska lägga bloggen på is. Så nu uppdaterar jag för hans skull. Haha ^^
 
Jag har inte så mycket att säga egentligen förutom att jag är sjuk, så var hemma från skolan idag. Tyiskt att man ska bli sjuk när flera andra i klassen är sjuk.
Har idag gjort något gott till tröst, det vill säga glöggbollar, dessa underbara glöggbollar är i princip samma sak som chokladbollar fast kaffet är utbytt mot glögg. Så det går lika bra att använda samma recept till glöggbollarna som chokladbollarna! ^^
 
Förra veckans fredag var jag å piercade mitt tredje hål i vänstra örat :)
 
Och en egobild fixade jag senare ^^
 
Puss på dig nu Micha, bloggen läggs inte på is för din skull. Men jag hoppas fler börjar läsa å ge mig tips på vad jag ska blogga om i såna fall! ^^

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0