Svar på tal till Emma :)

EmmA (**********) om Snart gäller det:
Vad spännande :)


Första natten var lite orolig. Så få se hur det blir i natt. :) Sitter nu just och lyssnar till motorljuden utanför xD

Dessutom, vi fick våra kockkläder idag så nu ser man ut som en riktig kock utan knivar än förståss. I morgon ska vi på studiebesök till en grönsaksodlare som jag känner och vet var han bor. Men ja, vet inte om jag ska blogga mer för stunden. Uppdaterar mer senare ikväll om det behövs! Ha det bra alla bloggläsare om dysmeli! :)

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0