Dag 8 - Ett ögonblick

Ja då ska jag väl berätta om ett ögonblick.

När jag var max 12 år så krockade mormor med en tant och vi körde i tantens bils bakdel. Och det hände så fort. Jag är så jävla rädd att vi skulle dö.

Ett annat ögonblick så var under nyåret 2005 eller 2006 minns faktiskt inte. Så hade vi en raket, som vi lade på gräsmattan som hade snö på förståss och tände eld på den. Den föll omkull eftersom två stycken av raketerna i den grejen åkte ut fel väg. En åkte under bilen i garage och var NÄRA bensintanken tänk om den exploderat? :s Och en åkte i mormor och morfars fönster där min mosters fästman, hund och kompis satt där. Raketen small och det var -30 grader där ute!


Två ögonblick jag aldrig glömmer.



xoxo

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Skönt med lov <3 håller du med ?

Har du några planer ? själv ska jag be till Gud <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-21 @ 16:04:23
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0