Om några dagar

Om några dagar ska vi ha frågestund som håller på 2-3 dagar. Fast jag måste fixa bilden först till det.

Annars idag så ska jag väl söka recept på cupcakes som vi ska baka i helgen till min systers kalas. Och jag som nu bakat cupcakes 2 gånger tidigare hoppas på att det lyckas denna gång lite bättre. Brukar ha lite problem med då man ska lägga smeten i muffinsformarna så fallar formen typ ihop eller utåt. Ganska stressande med dysmeli. Vanligtvis brukar jag fråga mamma eller pappa om hjälp att ta ut ur ugnen och om ingen är inne så då får jag försöka klara det på egen hand. Dysmeli kan va jobbigt ibland :/

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0