Natt uppdaterning

Hej alla!

Antaligen sover en stor del av er medans stackars Emma sitter här och lyssnar på musik och har julfeelings i sig :) Jag fick en asgrym adventskalender(nej jag är INTE för gammal för det :D). Det är en Kinder Mix kalender. Det kommer bild senare jag lovar! :D

Sitter och chattar med en person, han blev just fasicnerad över hur snabbt jag svarar då jag har min enda hand med dysmeli och andra normal. Alla frågar mig "Hur kan du skriva så snabbt?". Mitt svar är naturligtvis "Jag har lärt mig det." det finns ju inget annat svar eller hur? :) Funderar på att filma in det om jag orkar? :)


Men uppdaterar mer nästa gång jag vaknat. Så säger väl godnatt färdigt! :)


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0