Smootie

Hej alla!

Dricker lite smootie som jag gjorde ;) Mums! :)
Aja, till vad jag gjort idag. Idag har jag varit på mässa och hälsat på bl.a. min lärare i köket och några kompisar. Mittiallt utlöstes brandlarmet efter två modeshower från två skolor så alla fick utrymma stället. Men det var inget farlig så vi fick gå in igen. Men jag lovar er. Det var kallt ute! :s Aja, sen så återgick dom till det normala som om att inget hade hänt.

De som skulle ha sin smink- och hårshow så gjorde sin smink- och hårshow. Sen gick jag därifrån för att åka hem med bussen. Shit vad kallt att gå till busshållplatsen och jag förfrös nästan. Min hand var iskall och jätteröd(då pratar jag om dysmelihanden) och den var jättekall jag lovar den var så himla kall. Väntade på bussen och det tog en stund och gud vad den hann bli kall innan den kom. Men jag har inte så jättemycket mer att säga nu.

Ha det bäst! :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Wararat

samma här :) vad ska du hitta på idag?

2010-11-26 @ 21:20:02
URL: http://noxea.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0