Dålig bloggare nu

Hej alla!

Jag måste ursäkta er för min dåliga uppdaterningen. Men jag ska berätta lite fantastiska nyheter! :) Min vän Sanna ska gästblogga här om deprission, men jag vet ju inte vad hon ska blogga inom det området. Så jag ska skaffa en kategori som heter "Gästbloggare" vilket betyder att jag ska be folk främst med dysmeli om att blogga om hur de upplever sin dysmeli. Skönt va? :) Då kan jag be dem gästblogga.

Aja, vad har ni gjort idag? Själv har jag chillat och ätit Marabou Vitchoklad ♥ Riktigt god choklad och jag rekommenderar den till alla :)
Uppdaterar mer i morgon!


xoxo


Ps. Sanna kommer inte gästblogga förrens efter lovet denna vecka Ds.

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0