Sämst internet

Hallå alla bloggläsare!

Idag har jag haft lite problem med internet så det blir lite sen bloggning. Ska berätta lite om dagen! ^^
Idag har vi varit 7 personer i klassen, varav två var på en seniormässa. Eller ja, två personer var på den mässan från 8.00-12.00 och två andra från 12.00-16.00. Vi har iallafall lagat ostsallad, pasta med ost- och skinksås. Det var faktiskt rätt så gott! ^^
Sen mellan 13.00 och 16.00 så tillreda vi lax med skolans restaurangs köksmästare. Jag och ena kompisen steke lax och rökte lax. Andra pocherade den eller grillade den. Jag måste säga att den rökta laxen var godast! :)
Sen efter skolan var jag och handlade lite smått och gott ;) Haha, men nu funderar jag på vad jag ska äta till mitt köttfärs som jag köpte idag. Det känns som om att pastan vill vara med i bild. Men får se! :) Annars bloggar jag mer senare ;D


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0