Stressig dag

Idag har det varit en rätt stressig dag. Vi kan säga "hälften" av 2:orna hade uttagnining till Tajtaja2010. Och hälften av vår klass var i Fyrklövern. Man kan säga att det vart rätt stressig dag då det var flera som sprang omkring fast vi var 50/50. Har även varit och pratat om min inviduella plan i praktiska ämnena och dom verkar va helt ok. Men jag tror det gick bra. Hoppas jag iallafall.

I morgon är det bara kurser med matematik, finska och samhällslära med den där hemska läraren :s Herregud hon är värre än vår finska lärare t.o.m.

Var nyss i duschen, det var skönt! :D Men ska försöka få ordning på håret nu ;D Haha, ha det bra!


xoxo




Ps. Länka bloggen på er hemsida, blogg eller var som helst! ;D Ds.

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0