Är det ett krig på gång eller?

Nu just hör man ett gäng pojkar som spelar krigarspel så det dunkar i hela internatet. Låter som ett trejde världskrig, hördes på långa vägar då de spelade.

Har just varit till Bella Vista och ätit pizza med mina tre kompisar eftersom vår ena kompis fyllde år i tisdags.  Dagen har väl varit rätt så snabb idag, kemin gick fort eftersom jag var i mindre grupp med mina kompisar, sen två timmars håltimme, sen finska som var seeeeegt eftersom vi har en lärare som håller tiden exakt. Han är läskig :o


Men ja, och sen då vi kom från Bella Vista så såg jag en skata som käkade sopor. Mums eller nåt? Och nu igen har nån idiot lagt skräp i vår korridor istället för att gå ut med det ca 30 meter. Är dom så lata? Herregud det stank ju lika mycket som det gjorde för två dagar sen. Aja, finns väl inte så mycket mer att säga.


xoxo

Kommentarer
Postat av: Evah

SV:



Okej, det är så jobbigt när man vet att man kan, men att det försvinner när man ska göra prov :(

2010-09-16 @ 18:05:42
URL: http://evaaaah.blogg.se/
Postat av: Evah

SV:



Ja eller hur! Just nu är det inget vidare. Känner mig bara så jävla kass idag :/ själv då?

2010-09-16 @ 18:15:34
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0