Dagen har vart jobbig

Idag har dagen varit otroligt jobbig. Ärligt talat så är jag helt slut. Kom dock hem för ungefär en timme sen.
Vi var indelade i 3 grupper på 3 personer som delade in matsalen i 3 olika delar. Vi serverade kaffe och te. Själv så hade jag en enkel fråga "Socker eller mjölk?". Busenkelt! :D Men jag vet inte vad jag ska skriva om mer.
Eller jo! Idag så rensade & filéade gäddor och sen så filéade vi lax. Och så har jag hackat persilja + hackat lök. Började svida i ögonen efter att ha hackat min andra lök. Det var rätt ovanligt. Ska inte uttråka er nå mer så, ha det bra och godnatt på er! :)


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0