Ny månad nya tag

Det är en ny månad mina kära läsare. Idag har vi vart på besök till en annan grönsaksodlare och kollat hans grönsaker osv. På fredag är det matmässa som gäller till Kauhajoki för er som inte vet vad det är så kan jag säga att en av de två skolmassakerna som var här i Finland så var i Kauhajoki. Vi ska åka dit typ klockan 8 på morgonen. Vi åker dit med årskurs 3 i två transiter. Jag antar jag inte åker med 3orna utan med min kära klass ^^ Och i morgon så är det inte mycket andra lektioner än kemi och finska. Inklusive en håltimme :D Asskönt juh ;) Men jag vet inte om jag ska skriva mer här för tillfället.

Ha det bra alla bloggläsare!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Evah

Tack :) Typsnittet heter sue ellen francis :)

2010-09-02 @ 18:31:40
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0