Svar till Nattiz igen :)

Nattiz (********) om Svar på fråga: Tack för svaret:)!

Som sagt, min son har ju också dysmeli, du såg säkert bilden på hans hand när du svarade och kommenterade min blogg :) Min son klarar ju av de mesta, dysmelin är inget större hinder i hans liv! Det är inte så många som reagear så mycket när dom ser att han har 2 fingrar men det finns ju dom som tycker synd om honom vilket retar gallfeber på mig förjag tycker inte synd om honom så varför skulle dom?! Jag har inte gått på nå läger och så än men jag har alltid undrat hur det kommer att vara för honom som tonåring! Är det mycket elakheter osv....

Jag är glad att jag hittade hit iallafall!




Jag tycker att elakheterna kan komma via internet vilket har hänt för mig. Jag var lite utstött ur klassen ibland vilket var lite synd. Men jag har ändå några kompisar vilket är ganska så bra :)
Han ska iallafall lära sig att fast han har handen så som den är så är han unik. Han är mer speciell på ett vis. Hoppas du förstår saken :) Jag har ju handdysmeli på högra handen som han också har. Men det hindrar mig absolut inte!

Det finns även två tjejer som också heter Emma som jag heter och de har båda dysmeli. En har armdysmeli och andra har handdysmeli. En av dem har en blogg det är hon med handdysmeli Emma och hon har skrivit ett inlägg om min blogg där. Hon är verkligen jättetrevlig. Hon är 3 år äldre än mig. Läs om hennes liv där! :)


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0